">

فرهنگی اجتماعی ،مدیر سایت

به بهانه هفته دفاع مقدس

یاد باد آن روزگاران، که سروهای آسمانی، خاکی پوش زمینی هزار هزار عاشق سربدار، سینه چاک یک معشوق، چشم شهرت بستند و شهوت را به بند کشیدند.

23 سپتامبر 2019 11:12

 پیشکسوتان شهادت و خون

بنام رب  شهدا و وصدیقین

دل نوشته ایی با پیشکسوتان شهادت و خون

به بهانه هفته دفاع مقدس

یاد باد آن روزگاران، که سروهای آسمانی، خاکی پوش زمینی هزار هزار عاشق سربدار، سینه چاک یک معشوق، چشم شهرت بستند و شهوت را به بند کشیدند.

«پیشکسوتان شهادت و خون»،

یاران انقلاب و دفاع مقدس،

در پاییز امروز چشم بردارید، نظاره کنید  که روزگار جوانی طی شد و بهار زندگانی خزان، و افسوس که جدائیم از آن حق گذاران و غافلیم که چه زمانی آمد و چه موقعی این چنین شد.

خدایا در دوره بی نظیر تاریخ، نقطه ای از بهشت زمین، جمعی از یاران خمینی؛  فارغ از غیر خدا، به مسلخ عشق شتافتند و با «قهقه مستانه، عند ربهم یرزقون»، از پشت قاب عکس شان نظاره گر امروز ما هستند.

یاد یاران نجیب و آن دوران عجیب یاد باد.

زمین و زمان وام دار سرو قامتانی شد که در طواف عشق، دایره وارشان حسین (ع) در چرخشان خمینی بود و در خلوت صفا بر تربت منا، نماز وصل خواندند، آسان پیشانی بر زمین نهادند، از خاک پرواز کردند و چه راحت با «قلبی مطمئن» از «چرب و شیرین دنیا» گذشتن .

 

روز وصل دوستداران یاد باد.

یاد باد آن روزگاران یاد باد.

 

یاد باد آن روزگاران، که سروهای آسمانی، خاکی پوش زمینی هزار هزار عاشق سربدار، سینه چاک یک معشوق، چشم شهرت بستند و شهوت را به بند کشیدند.یاران انقلاب و دفاع مقدس،یاد باد آن روزگاران، که سروهای آسمانی، خاکی پوش زمینی هزار هزار عاشق سربدار، سینه چاک یک معشوق، چشم شهرت بستند و شهوت را به بند کشیدند.یاران انقلاب و دفاع مقدس،یاد باد آن روزگاران، که سروهای آسمانی، خاکی پوش زمینی هزار هزار عاشق سربدار، سینه چاک یک معشوق، چشم شهرت بستند و شهوت را به بند کشیدند.یاران انقلاب و دفاع مقدس،یاد باد آن روزگاران، که سروهای آسمانی، خاکی پوش زمینی هزار هزار عاشق سربدار، سینه چاک یک معشوق، چشم شهرت بستند و شهوت را به بند کشیدند.یاران انقلاب و دفاع مقدس،

یک دیدگاه برای “به بهانه هفته دفاع مقدس

  1. بی تردید امروز هم همان روز است روز حکومت الله بر شیاطین. افتخارمیکنم که خداوند عزیز در چنین مقطع زمانی مرا شاهد معجزاتی نموده که هر لحظه شاهد آنیم. در روزگاری که خود باختگان قدرتهای غربی چنان مسحور سلاحهای شیطانی ابرقدرتهای جهانی هستند با چشمان از حدقه خارج شده و در عین ناباوری مجبورند آری مجبورند بپذیرند که چگونه قدرت لایزال پروردگار از آستین ملکوتی سپاه اسلام عزیز عظیم ترین قدرتهای شیطانی رابه خاک و خون کشیده و چنان لرزه بر اندام پوشالیشان انداخته که دست تمنا را در نهایت عجز برای مذاکره دراز کرده اند و آبروی نداشته شان نزد جیره خواران در خطر قرار گرفته است. اگر هر ایرانی مسلمان افتخار نکندکه چگونه عظمت این هیولای تا دندان مسلح رو به افول است خدا را نشناخته و توفیق شکرگزاری از او سلب گردیده. تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار که رحم اگرمدعی نکند خدا بکند. یادشهیدان عزیزگرامی تراز آنست که درقالب لغات والفاظ بگنجد.
    یامهدی ادرکنی یامهدی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.