">

رونق تولید: چالش ها، راهکارها

رونق تولید به معنی واقعی یعنی تحقق کارآمدی و بازدهی مؤثر عوامل تولید، عواملی همچون فن‌آوری پیشرفته، به‌کارگیری نیروی انسانی ماهر و کارآمدی سازمان، مدیریت و منابع مالی که در خدمت تولید است. در شرایط فعلی که کشورمان با تحریم های ناجوانمردانه مواجه است تولید مهمترین راه خروج از مشکلات اقتصادی کشور خواهد بود. مقاله پیش رو به موضوع رونق تولید می پردازد.

3 آگوست 2020 09:14

رونق تولید چالش ها راهکارها

نامگذاری سال 98 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامي تحت عنوان «رونق توليد» نشان از اهميت موضوع و حياتي بودن امر توليد و اقتصاد داشته و آنچه که در تحقق شعار رونق تولید اهمیت مضاعف خود را نشان خواهد داد، ورود به مرحله اجرایی این شعار است تا تحولات مورد انتظاری که زمینه ساز اشتغال و رونق اقتصادی خواهد شد، در بازه زمانی کوتاهی خود را نشان داده و در مرحله عمل به بسیاری از مشکلات اقتصادی کنونی غلبه کرد. دکتر امیرحسین طاهری عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی، ضمن بررسی آثار، موانع و چالش‌های اصلی رونق تولید، راهکارهایی در جهت تحقق رونق اقتصادی کشور ارائه خواهد داد.

…ادامه…

رونق تولید چالش ها راهکارها نامگذاری سال 98 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامي تحت عنوان «رونق توليد» نشان از اهميت موضوع و حياتي بودن امر توليد و اقتصاد داشته و آنچه که در تحقق شعار رونق تولید اهمیت مضاعف خود را نشان خواهد داد، ورود به مرحله اجرایی این شعار است تا تحولات مورد انتظاری که زمینه ساز اشتغال و رونق اقتصادی خواهد شد، در بازه زمانی کوتاهی خود را نشان داده و در مرحله عمل به بسیاری از مشکلات اقتصادی کنونی غلبه کرد. دکتر امیرحسین طاهری عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی، ضمن بررسی آثار، موانع و چالش‌های اصلی رونق تولید، راهکارهایی در جهت تحقق رونق اقتصادی کشور ارائه خواهد داد.نامگذاری سال 98 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامي تحت عنوان «رونق توليد» نشان از اهميت موضوع و حياتي بودن امر توليد و اقتصاد داشته و آنچه که در تحقق شعار رونق تولید اهمیت مضاعف خود را نشان خواهد داد، ورود به مرحله اجرایی این شعار است تا تحولات مورد انتظاری که زمینه ساز اشتغال و رونق اقتصادی خواهد شد، در بازه زمانی کوتاهی خود را نشان داده و در مرحله عمل به بسیاری از مشکلات اقتصادی کنونی غلبه کرد. دکتر امیرحسین طاهری عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی، ضمن بررسی آثار، موانع و چالش‌های اصلی رونق تولید، راهکارهایی در جهت تحقق رونق اقتصادی کشور ارائه خواهد داد.نامگذاری سال 98 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامي تحت عنوان «رونق توليد» نشان از اهميت موضوع و حياتي بودن امر توليد و اقتصاد داشته و آنچه که در تحقق شعار رونق تولید اهمیت مضاعف خود را نشان خواهد داد، ورود به مرحله اجرایی این شعار است تا تحولات مورد انتظاری که زمینه ساز اشتغال و رونق اقتصادی خواهد شد، در بازه زمانی کوتاهی خود را نشان داده و در مرحله عمل به بسیاری از مشکلات اقتصادی کنونی غلبه کرد. دکتر امیرحسین طاهری عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی، ضمن بررسی آثار، موانع و چالش‌های اصلی رونق تولید، راهکارهایی در جهت تحقق رونق اقتصادی کشور ارائه خواهد داد.نامگذاری سال 98 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامي تحت عنوان «رونق توليد» نشان از اهميت موضوع و حياتي بودن امر توليد و اقتصاد داشته و آنچه که در تحقق شعار رونق تولید اهمیت مضاعف خود را نشان خواهد داد، ورود به مرحله اجرایی این شعار است تا تحولات مورد انتظاری که زمینه ساز اشتغال و رونق اقتصادی خواهد شد، در بازه زمانی کوتاهی خود را نشان داده و در مرحله عمل به بسیاری از مشکلات اقتصادی کنونی غلبه کرد. دکتر امیرحسین طاهری عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی، ضمن بررسی آثار، موانع و چالش‌های اصلی رونق تولید، راهکارهایی در جهت تحقق رونق اقتصادی کشور ارائه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.