">

درباره ما

وبگاه راهبرد ملی، عرصه ایست برای تبیین و عرضه ی اندیشه های راهبردی با رویکرد «منافع ملی» که به دور از تنش های حزبی و جناحی و از طریق مراجعه به آرای متخصصان و صاحبنظران و هم چنین نشست های “هم اندیشی” با اندیشوران تهیه و با ادبیات فاخر ارائه می گردد.

بر همین اساس ، سعی وافر ما بر این است که بر پایه ی اندیشه فقهی و سیاسی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، با نگاهی راهبردی و کلان و با تکیه بر تجربه و دانش و روش ها و مطالعات علمی، مسائل حال و آینده ی کشور را واکاوی و بررسی نموده، برآیند آن را در اختیار مسئولان و مدیران ارشد نظام جمهوری اسلامی قرار دهیم.

باور داریم که رشد فراگیر اندیشه های راهبردی با پرهیز از هرگونه تعصّبات صنفی و جانبدارانه در عرصه ی سیاسی کشور، ما را در دستیابی به روش ها و نگرش های سازنده و مشترک یاریگر بوده و امکان ارائه ی خدمات راهبردی به تصمیم گیران را افزایش خواهد داد.

همچنین، برآنیم تا در فضایی کاملاً روشن و شفاف، زمینه ی هم اندیشی اندیشمندان و نخبگان علمی و پیشکسوتان عرصه های مدیریتی و مسئولان اجرایی کشور را فراهم ساخته و با تلفیق کارآمدی تجربه و دانش؛ راهبردها و راهکارهای عینی و کاربردی را با رویکرد «حفظ منافع وامنیت ملی» برای تصمیم گیران و سیاستگذاران  کشور، عرضه بداریم.

از این رو، وبگاه “راهبرد ملی” فرصت فضای مجازی را مغتنم شمرده، از اندیشه، تحلیل، نگاه راهبردی و کاربردی نخبگان و صاحب نظران حوزه و دانشگاه و نهادهای سیاسی و اجرایی در مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استقبال نموده، دست علاقه مندان به پیشرفت و توسعه کشور و اعتلای جمهوری اسلامی را به گرمی می فشارد. یقین داریم که تلاش صادقانه ی نخبگان و فرهیختگان جامعه، و نیز وحدت و انسجام ملی، راه برون رفت از مشکلات و مسائل موجود کشور را هموار خواهد کرد، ان شاءالله