">

چرا مرگ بر آمریکا؟

مرگ بر آمریکا می گوئیم؟ بنام خدا چهل سال است با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام  جمهوری اسلامی ایران دست آمریکا  از داخل ایران قطع شده و آمریکا  به انحاء مختلف برای بازگشت  به ایران تلاش می کند…. …ادامه… مرگ بر آمریکا می گوئیم؟   بنام خداچهل سال است با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار […]

4 نوامبر 2019 15:08

مرگ بر آمریکا می گوئیم؟

بنام خدا

چهل سال است با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام  جمهوری اسلامی ایران دست آمریکا  از داخل ایران قطع شده و آمریکا  به انحاء مختلف برای بازگشت  به ایران تلاش می کند….

…ادامه…

مرگ بر آمریکا می گوئیم؟   بنام خداچهل سال است با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام  جمهوری اسلامی ایران دست آمریکا  از داخل ایران قطع شده و آمریکا  به انحاء مختلف برای بازگشت  به ایران تلاش می کند…. بنام خداچهل سال است با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام  جمهوری اسلامی ایران دست آمریکا  از داخل ایران قطع شده و آمریکا  به انحاء مختلف برای بازگشت  به ایران تلاش می کند…. بنام خداچهل سال است با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام  جمهوری اسلامی ایران دست آمریکا  از داخل ایران قطع شده و آمریکا  به انحاء مختلف برای بازگشت  به ایران تلاش می کند….چرا مرگ بر آمریکا می گوئیم؟ بنام خداچهل سال است با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام  جمهوری اسلامی ایران دست آمریکا  از داخل ایران قطع شده و آمریکا  به انحاء مختلف برای بازگشت  به ایران تلاش می کند…. بنام خداچهل سال است با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام  جمهوری اسلامی ایران دست آمریکا  از داخل ایران قطع شده و آمریکا  به انحاء مختلف برای بازگشت  به ایران تلاش می کند…. بنام خداچهل سال است با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام  جمهوری اسلامی ایران دست آمریکا  از داخل ایران قطع شده و آمریکا  به انحاء مختلف برای بازگشت  به ایران تلاش می کند…. بنام خداچهل سال است با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام  جمهوری اسلامی ایران دست آمریکا  از داخل ایران قطع شده و آمریکا  به انحاء مختلف برای بازگشت  به ایران تلاش می کند….چرا مرگ بر آمریکا می گوئیم؟ بنام خداچهل سال است با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام  جمهوری اسلامی ایران دست آمریکا  از داخل ایران قطع شده و آمریکا  به انحاء مختلف برای بازگشت  به ایران تلاش می کند…. بنام خداچهل سال است با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام  جمهوری اسلامی ایران دست آمریکا  از داخل ایران قطع شده و آمریکا  به انحاء مختلف برای بازگشت  به ایران تلاش می کند…. بنام خداچهل سال است با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام  جمهوری اسلامی ایران دست آمریکا  از داخل ایران قطع شده و آمریکا  به انحاء مختلف برای بازگشت  به ایران تلاش می کند….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.