">

رهبری جهان پسا کرونا-2

در قسمت دوم گروه سیاست خارجی موسسه فرهیختگان به مواضع چین و محورهای ضد چینی، واکنش چین و همکاری های بین المللی از جمله اروپا در برخورد با موضوع کرونا و چرایی افول رهبری امریکا در دوران پسا کرونا می پردازد.

13 جولای 2020 14:54

در قسمت اول گفته شد کرونا، آمریکا و چین سه کلید واژه هستند که بیشترین کاربرد را در مباحث نظری در خصوص تاثیرپذیری نظم و نظام بین‌المللی با محوریت مناسبات چین و امریکا از این بیماری داشته اند. شیوع ویروس کرونا در رهبری جهان پسا کرونا به یک چالش جدی مبدل شده و موجب اتخاذ مواضع متناقض و متفاوت توسط بازیگران اصلی همچون چین ، امریکا و سازمان بهداشت جهانی و حزب رقیب در امریکا گردید. در قسمت دوم گروه سیاست خارجی موسسه فرهیختگان به مواضع چین و محورهای ضد چینی، واکنش چین و همکاری های بین المللی از جمله اروپا در برخورد با موضوع کرونا و چرایی افول رهبری امریکا در دوران پسا کرونا , و احتمال هماوردی نظامی امریکا و چین می پردازد.

…ادامه…

در قسمت اول گفته شد کرونا، آمریکا و چین سه کلید واژه هستند که بیشترین کاربرد را در مباحث نظری در خصوص تاثیرپذیری نظم و نظام بین‌المللی با محوریت مناسبات چین و امریکا از این بیماری داشته اند. شیوع ویروس کرونا در رهبری جهان پسا کرونا به یک چالش جدی مبدل شده و موجب اتخاذ مواضع متناقض و متفاوت توسط بازیگران اصلی همچون چین ، امریکا و سازمان بهداشت جهانی و حزب رقیب در امریکا گردید. در قسمت دوم گروه سیاست خارجی موسسه فرهیختگان به مواضع چین و محورهای ضد چینی، واکنش چین و همکاری های بین المللی از جمله اروپا در برخورد با موضوع کرونا و چرایی افول رهبری امریکا در دوران پسا کرونا , و احتمال هماوردی نظامی امریکا و چین می پردازد.در قسمت اول گفته شد کرونا، آمریکا و چین سه کلید واژه هستند که بیشترین کاربرد را در مباحث نظری در خصوص تاثیرپذیری نظم و نظام بین‌المللی با محوریت مناسبات چین و امریکا از این بیماری داشته اند. شیوع ویروس کرونا در رهبری جهان پسا کرونا به یک چالش جدی مبدل شده و موجب اتخاذ مواضع متناقض و متفاوت توسط بازیگران اصلی همچون چین ، امریکا و سازمان بهداشت جهانی و حزب رقیب در امریکا گردید. در قسمت دوم گروه سیاست خارجی موسسه فرهیختگان به مواضع چین و محورهای ضد چینی، واکنش چین و همکاری های بین المللی از جمله اروپا در برخورد با موضوع کرونا و چرایی افول رهبری امریکا در دوران پسا کرونا , و احتمال هماوردی نظامی امریکا و چین می پردازد.در قسمت اول گفته شد کرونا، آمریکا و چین سه کلید واژه هستند که بیشترین کاربرد را در مباحث نظری در خصوص تاثیرپذیری نظم و نظام بین‌المللی با محوریت مناسبات چین و امریکا از این بیماری داشته اند. شیوع ویروس کرونا در رهبری جهان پسا کرونا به یک چالش جدی مبدل شده و موجب اتخاذ مواضع متناقض و متفاوت توسط بازیگران اصلی همچون چین ، امریکا و سازمان بهداشت جهانی و حزب رقیب در امریکا گردید. در قسمت دوم گروه سیاست خارجی موسسه فرهیختگان به مواضع چین و محورهای ضد چینی، واکنش چین و همکاری های بین المللی از جمله اروپا در برخورد با موضوع کرونا و چرایی افول رهبری امریکا در دوران پسا کرونا , و احتمال هماوردی نظامی امریکا و چین می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.