مدیریت دانش؛ چیستی، چرایی و چگونگی-3
دکتر محمود رستگار در قسمت اول این مقاله به چیستی و در قسمت دوم به چرائی مدیریت دانش پرداخته بود، در قسمت سوم چگونگی مدیریت دانش را تشریح می کنند.
مدیریت دانش؛ چیستی، چرایی و چگونگی-2
دکتر محمود رستگار در مقاله ایی به موضوع ضرورت توجه به موضوع مدیریت دانش از منظر چیستی، چرائی و چگونگی آن می پردازد. در قسمت اول چیستی مدیریت دانش پرداخته شده بود و در قسمت دوم به چرائی مدیریت دانش می پردازد.
مدیریت دانش؛ چیستی، چرایی و چگونگی-1
دکتر محمود رستگار در مقاله ایی به موضوع ضرورت توجه به موضوع مدیریت دانش از منظر چیستی، چرائی و چگونگی آن می پردازد. در قسمت اول چیستی مدیریت دانش ارائه می شود.
برنامه مدیریت جانشینپروری در سازمان ها
طرح و گسترش مفاهيمي نظير كشف و مديريت استعدادها، جانشين پروري، پرورش و توسعه كاركنان، شايسته سالاري و توجه جدي سازمان ها به نظامهاي كنترل و سنجش عملكرد، فرآيندهاي استخدام و ارتقاء و برنامه ريزي آموزشي كاركنان دستمایه این مقاله به قلم دکتر رستگار پژوهشگر حوزه منابع انسانی است.
پس از توضیح چیستی و چرائی موضوع مدیریت دانش در دو قسمت قبلی در قسمت سوم دکتر محمود رستگار با تشریح فعالیتهای کلیدی مدیریت دانش، مدلهای مدیریت دانش، مراحل عملیاتی کردن مدیریت دانش در سازمان، مهمترین عوامل مؤثر بر ایجاد یک نظام مدیریت دانش کارآمد، عوامل موفقیت مدیریت دانش، عوامل عدم موفقیت مدیریت دانش به چگونگی مدیریت دانش در سازمان های اداری می پردازد.